Bestellen en levering

BESTELLEN

Een bestelling plaatsten op Zoutvoordeel.nl is heel eenvoudig:

Stap 1: product(en) in winkelwagen leggen

  •     Zoek het product dat je wil kopen en klik op het 'In winkelwagen'-icoontje.
  •     Wil je verder rondkijken? Geen probleem. Het artikel blijft in jouw winkelwagentje tot je klaar bent.
  •     Klik daarna op jouw 'winkelwagen' (rechts bovenaan).
  •     Ga verder met jouw bestelling.


Stap 2: Bestelling controleren

  •     Liggen de juiste producten in jouw winkelwagen?
  •     Klopt het factuuradres?
  •     Indien het bezorgadres verschillend is van het factuuradres, duid dit aan en vul het juiste bezorgadres in.
  •     Duid jouw gewenste betalingswijze aan. Je kan betalen met Bancontact/Mister Cash, ING HomePay, Belfius Direct Net, Maestro, Visa of Mastercard.
  •     Indien je bestelling meer dan 31,5 kg bedraagt, zal je vervolgens ook jouw gewenste leverdatum en levermoment (voormiddag-namiddag) kunnen aanduiden.
  •     Is alles in orde? Klik dan op 'Betalen'.
 
Stap 3: Betalen en afronden
  •     Betaal aan de hand van jouw betalingskeuze.
  •     Je bestelling is geplaatst!
  •     Je ontvangt binnen enkele ogenblikken een e-mail met een overzicht van je bestelling en de bevesting van je leveringsdatum.
        Hebt u binnen het kwartier na het plaatsten van je bestelling toch nog geen bevestingsmail ontvangen? Contacteer ons dan!
 

LEVERING

Gratis!
Elke bestelling wordt gratis thuis geleverd, zonder bijkomende kosten.

Waar?
Zoutvoordeel.nl levert enkel in Nederland (met uitzondering van Caribisch Nederland).
Voor leveringen in België verwijzen we u graag door naar www.zout.be 

Wanneer?

Opgelet: Indien je kiest om te betalen via een overschrijving worden de goederen pas verzonden na ontvangst van betaling.

Kleine pakketten (<= 31,5 kg)
Jouw bestelling wordt twee werkdagen na plaatsing van jouw order (vóór 12u) bezorgd tussen 08.00 en 17.00 uur. (Bijvoorbeeld: maandag besteld vóór 12u is woensdag geleverd.)
Uiteraard is het noodzakelijk dat er iemand aanwezig is om jouw pakket vlot in ontvangst te kunnen nemen.

Niet thuis?
Ben je niet thuis bij de eerste bezorging? Dan zal je een kaartje van de chauffeur in jouw brievenbus vinden. Op dit kaartje vind je een link terug (www.nieuwelevering.be), via dewelke je een nieuwe leverdatum en/of een nieuwe leverplaats kan kiezen. Je kan er daarnaast ook voor kiezen je pakket op te halen op een afhaalpunt.
Indien er geen gebruik gemaakt wordt van deze link, komt de chauffeur de dag nadien nog eens langs.

Wanneer je bij de tweede leverpoging opnieuw niet aanwezig bent, zal je nogmaals een kaartje in jouw brievenbus vinden met dezelfde link. Je hebt hierna 5 dagen om te reageren en een nieuwe leverdatum vast te leggen. Wanneer dit niet gebeurt, wordt jouw bestelling teruggestuurd naar ons en zullen de kosten van een nieuwe leveringspoging in rekening worden gebracht.

Grote pakketten (> 31,5 kg)
Standaard leveren wij jouw bestelling 2 werkdagen na plaatsing van jouw order (vóór 12u). (Bijvoorbeeld: maandag besteld vóór 12u is woensdag geleverd.)

Om jou nog beter van dienst te zijn, bieden wij echter ook de mogelijkheid om jouw bestelling op een dag naar keuze te laten bezorgen. Je kan hiervoor steeds kiezen tussen een datum vanaf 2 dagen na plaatsing van jouw order (vóór 12u). Wij hechten er alle belang aan dat de leverdatum past in jouw agenda!

Let op!
Bestellingen worden geleverd per vrachtwagen met laadklep.
Zorg voor een vlot toegankelijke leverplaats. Er wordt enkel geleverd op het gelijkvloers en slechts tot voorbij de eerste drempel.

Wij stellen alles in het werk om steeds de scherpst mogelijke prijzen aan te bieden. Het is daarom dan ook ontzettend belangrijk dat er iemand aanwezig is op het opgegeven leveradres en de gekozen datum. Wanneer dit niet het geval is, zullen extra kosten in rekening worden gebracht voor heraanlevering van de goederen.